Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu

Engeland

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

10 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Netley

Hallo allemaal,

Ik heb weer ontzettende leuke dingen meegemaakt. Geweldige trips gehad deze week naar het titanic museum, twee keer naar vogel show's en geshopt met de gasten in Southampton. De trips vind ik persoonlijk het leukste van allemaal. Ik kan door mijn aanwezigheid iemands dag tot een succes maken, dat vind ik mooi. Zo zijn we deze week naar vogelshows geweest. Er is een gast die bijna niet kan praten, ondanks haar beperkingen blijft ze altijd lachen. Toen we bij de shows aankwamen hebben we eerst ontzettend gelachen omdat de vogels rakelings langs je hoofd vliegen. We moesten de vogels ontwijken doormiddel van bukken, dit was een hilarisch gezicht. Toen we verder gingen kijken kwamen we tot onze grote verbazing een ezel tegen. De zelfde gast vond het geluid van een ezel erg grappig. Ze keek mij aan, en al snel kwam ik erachter dat ik het geluid moest na doen, dit deed ik voor haar. We waren allemaal erg verbaasd, want mijn geluiden kwamen erg overeen met het echte geluid van een ezel. Elke keer als ik haar zie begint ze te lachen, en kan ik er niet onder uit om mijzelf vervolgens weer voor joker te zetten. Hierdoor heb ik dus nog een bijnaam gekregen, ezel en skippy.

Maar nu ik dit allemaal aan het typen ben, kom ik erachter dat ik alweer op de helft ben van dit geweldige avontuur. Nog maar drie weken en ik ben weer terug in Nederland. Ik heb hier tot nu toe geweldige mensen leren kennen, nieuwe vrienden gemaakt. Ik ben tot nu toe erg blij dat ik in Engeland zit.

Liefs Simone

  • 11 Juni 2016 - 00:05

    Grietje:

    Super leuk simone!keep going

  • 11 Juni 2016 - 06:52

    Trienke:

    Hallo Simone, heel leuk om je verslagen te kunnen lezen. Ben blij dat je t zo naar je zin hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Netley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2016

Nog 1 week

10 Juni 2016

Engeland

31 Mei 2016

Engeland

23 Mei 2016

Eerste dagen in Engeland
Simone

Tijdens mijn 6 weken buitenlandse stage ben ik te volgen op deze site.

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 2615

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: