Eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Engeland

Door: Simone Hooijsma

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Netley

Hallo allemaal,

Roeline en ik zitten alweer een paar dagen in Engeland. Ook hebben we al twee dagen stage gelopen. Het avontuur begon allemaal op vrijdag, erg vroeg in de ochtend. We moesten om half 5 op Schiphol zijn, en zouden vervolgens om 8:35 vliegen op Southampton. Na een moeizaam afscheid gingen we door allerlei beveiligingspoorten. Gelukkig konden we overal zo doorlopen. En toen was het moment daar, we stegen op. Na een vlucht van 50 minuten landen we. We hadden turbulentie, maar we kwamen veilig aan. Aangekomen in Southampton gingen we met de trein naar onze bestemming. We keken onze ogen uit. De gebouwen, verkeer, de mensen en natuur, het was allemaal anders. We moesten vooral wennen aan de auto's die aan de linkerkant van de weg reden.
Eenmaal aangekomen bij het hotel hebben wij onze koffers gedumpt. We moesten nog twee uur wachten voordat we de kamer in mochten. Daarom zijn we maar gaan shoppen. Later hebben we de slapeloze uurtjes ingehaald. In de avond hebben we gekeken bij de cruise schepen. Zaterdag was de grote dag, op naar de stage plek wat onze thuis zou worden voor de aankomende 6 weken. We kwamen aan, iedereen was zo ontzettend vrolijk en erg aardig. We werden met open armen ontvangen. Ik keek erg op tegen de Engelse taal, ik kan me nu vrij goed redden. De eerste dag bestond voornamelijk uit kennismakingen. Zondag begon het echte werk. Gelijk mee op een trip naar de Abbey Garden. Hier stond ook een erg mooi oude gebouw. Wat erg jammer was dat het ging regenen, maar ja het is Engeland. Maandag ben ik ook op trip geweest naar gardens. Ik vond het erg op elkaar lijken. Het verschil was dat we met leuke vrijwilligers zijn. We zijn verkeerd gereden, gelopen, op het terras gedronken en vooral heel erg veel gelachen. Ook heb ik geholpen bij het eten geven, rondbrengen van het eten. Vanaf volgende week zijn we waarschijnlijk een level hoger en mogen we helpen bij de persoonlijke verzorging.
We zijn in een omgeving met veel leuke mensen. IK leer hier erg veel.

foto's volgen.

Liefs Simone

  • 24 Mei 2016 - 07:32

    Grietje:

    SUPER!! mooi verslag simone! Ik kijk uit naar de volgende..en de foto's natuurlijk

  • 24 Mei 2016 - 08:10

    Annelien:

    Mooi dat je het zo naar je zin hebt!
    Ben benieuwd naar alle berichten die volgen.
    Succes daar in Engeland en geniet ervan.

    Liefs!

  • 27 Mei 2016 - 21:18

    Casper:

    Ik ben blij dat je leuke dingen doet en veel leert.
    Ik kijk uit naar de rest van je avontuur in Engeland
    Succes en geniet er van!

    Veel liefs XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Netley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2016

Nog 1 week

10 Juni 2016

Engeland

31 Mei 2016

Engeland

23 Mei 2016

Eerste dagen in Engeland
Simone

Tijdens mijn 6 weken buitenlandse stage ben ik te volgen op deze site.

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 2617

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: