Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu Engeland - Reisverslag uit Netley, Verenigd Koninkrijk van Simone Hooijsma - WaarBenJij.nu

Engeland

Door: Simone Hooijsma

Blijf op de hoogte en volg Simone

31 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Netley

Hallo allemaal,

Vandaag zit ik alweer anderhalve week in Engeland. De eerste week was erg wennen, maar wat heb ik het nu naar mijn zin. We hebben inmiddels weer nieuwe gasten, en stuk voor stuk allemaal geweldig. Wel is het jammer dat er een aantal vrijwilligers zijn weggegaan. Ik heb hier nieuwe vrienden gemaakt en leuke trips. Zo zijn we deze week naar een vogel- en reptielen huis geweest. We kwamen binnen en mijn gast betaalde voor ons. Het was mooi weer en iedereen was in een goed humeur. We konden verder lopen. We kwamen in een grote ruimte met allemaal verblijven voor reptielen. Mijn gast zag iets moois en zei dat ik moet komen kijken. Mijn hoofd kwam voor het glas, terwijl er vervolgens een grote slangenkop op mij afkomen. Vervolgd met een grote schrik reactie. Iedereen was aan het lachen. In de ruimtes waren grote slangen, kikkers, en hele enge spinnen. Ik was blij toen we weg konden. We zijn langs de vogelverblijfen gewandeld, dat was veel meer mijn ding. We hebben lekker geluncht. We gingen naar het winkeltje wat in het begin was. Bij het reptielenverblijf stonden allerlei mensen. Ik zag dat een medewerker een slang op haar arm had. Ik was ontzettend blij dat we buiten stonden, maar mensen zagen dat wij buiten stonden dus we moesten naar binnen. Vervolgens ging ik met knikkende knieën naar binnen. Ik moest langs de slang. Op het moment dat ik de vrouw en de slang passeerde kwam de kop van de slang op nog geen 30 cm afstand naar mij toe. Gelukkig draaide ze haar hand weg, ik kon weer ademen. We stonden met z' n allen in en hoekje. Er kwamen slangen en gigantische spinnen voorbij. Met als klapper op de vuurpijl een gigantische piton van wel 9 meter, en bedankt. Ik was blij toen het voorbij was, snel naar buiten en richting de souvenierwinkel. Na het shoppen starte de vogel presentatie, dit was geweldig. Grote uilen vlogen over ons heen. We hebben veel gelachen. Het mooiste is dat ik iemand blij heb gemaakt door middel van mee te gaan. Het was een ontzettend leuke dag, ondanks de slangen, en spinnen.

Dit is een van de trips die ik heb gemaakt. Ik ga mee op bijna elke trip, dit is geweldig. Je ziet zo veel. Je geeft niet alleen de mensen een waanzinnige dag, maar jezelf ook.

Liefs,
Simone

  • 01 Juni 2016 - 09:09

    Grietje:

    Hey simone!alweer een top en spannende belevenis..één van de vele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Netley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2016

Nog 1 week

10 Juni 2016

Engeland

31 Mei 2016

Engeland

23 Mei 2016

Eerste dagen in Engeland
Simone

Tijdens mijn 6 weken buitenlandse stage ben ik te volgen op deze site.

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 2625

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: